- 10 september 2011

Igår när Mattias slutade jobba så skulle han ta en öl med några arbetskamrater så ringde han och frågade om jag ville följa. Då var klockan ett på natten och jag låg i pyjamasen men tänkte äh vafan jag hänger på, så jag slängde på mig lite kläder och gick ner och mötte upp dem på Cheers. 

Sen satt vi där och snackade och spelade lite biljard, super trevligt. Klockan 6 på morgonen stängde dem men vi fick vara kvar ett tag för dom brukar låta hospitality personal stanna kvar längre. Typ alla drog dock men jag, Mattias, en av hans jobbarkompisar och en australiensk kille som vi täffade där satt kvar och pratade lite. Sen började australienaren yttra lite rasistiska åsikter så då kände vi att det var dags att gå hem. Men han ville bevisa att han inte var en dålig kille (han fattade att vi tog lite illa upp) så då tog han med oss till sitt jobb som låg mitt i stan, 43 våningar upp. Skitcoolt var det. Vet inte hur det bevisade att han var en bra kille dock.

Sen skulle han snacka på hur länge som helst men jag var så himla trött så jag orkade inte lyssna, klockan var 06.40. Så jag satte mig på en stol och somnade på bordet. Haha. Efter en timme väckte dom mig så gick vi hem. Var hemma klockan 8. Helt sjukt. 

Nu gick Mattias precis på jobbet och jag ska strax ner och hämta tvätten sen ta tag i disken. 

Här kommer bilder från igår. Mattias och hand arbetskamrater och sedan några bilder jag tog när vi stod där uppe på killens jobb. Helt fantastisk utsikt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0