- 10 oktober 2011, på väg hem

Tjena!
Just nu sitter vi i gaten i Sydney och väntar på att få kliva på planet. Känns helt sjukt, eller det känns inte ens verkligt. Känns som att jag var mer inställd på Sverige förra gången, nu känns det typ som att jag väntar på bussen hem till lägenheten på Waine Street. Men jag är väldigt exalterad!

Vi har nog ganska mycket tur den här gången, tur det för jag orkar verkligen inte med mer försenade eller missade flyg nu. Vi ska åka Singapore-London och ett sånt flyg har blivit uppskjutet och ett Singapore-Frankfurt flyg har också blivit uppskjutet. Men inte vårat tack och lov!

En timme kvar tills gaten stänger! WEEEHO

P.S Den här gången packade vi om och slängde lite mer saker så vi slapp betala övervikt. Men jag ville inte slänga mer kläder så jag har på mig ett par jeans och ett par mysbyxor över det samt 3 stycken t-shirts, tröja och jacka på det. Hahaa. Vaaaarmt.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Äntligen :)

2011-10-10 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0