- Tv-kväll med mig själv

Jag har tv-kväll med mig själv ikväll. Har kollat på massa avsnitt Top Model och sen ska jag titta på Gossip Girl men jag tog en paus och kollade på Customs på tvn ett tag, älskar det. Det är på flygplatsen i England så kollar dom människor som misstänks smuggla droger eller försöker komma in i landet och sånt där.

Idag var det en kille som hade 16 kg cannabis i sin väska.
Han märkte att vakterna kollade på han så då pillade han lite på sin bruna väska som hundarna hade markerat för knark men sen tog han den inte. Han tog bara av lappen som visade att det var hans och slängde. Så tog han nån annans väska. Men sen tog dom han ändå. 5 års fängelse. Dåre. 

Nu är det America got talent, så jädra dåliga domare. Var nyss en kärring på 90 bast som sjöng ungefär som en kråka så gick hon vidare. "Du kan inte sjunga, men jag gillade det". Haha, vadå talang? 

Tacka vet jag sur-Bert i svenska versionen, han säger ju nej till alla han.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0