- Tisdag 3 maj 2011

Tjena tjena mittbena. Idag är det en rätt bra dag, jag är i alla fall på bra humör. Vaknade pigg imorse eftersom att jag somnade halv elva igår. Sen på skolan var det rätt tråkig lektion men det är det alltid när vi har Julia. Vi satt mest och pratade. Somnade sista halvtimmen på bänken och trodde att jag åkte buss. Blev skiträdd när jag vaknade för jag trodde jag hade missat min hållplats. Haha.

Har jag förresten berättat om det lilla köpcentrumet precis bredvid vår lägenhet? Vi visste inte att det fanns förut så vi gick en bit bort på gatan när vi skulle handla smågrejer förut, inte heller långt men ändå. (Storhandla gör vi ännu en bit bort på gatan, billigaste affären). Men nu går vi alltså på nya affären och det är ju skönt, förutom att det ligger ett gym där också med dörrarna öppna så det luktar svettlurk i hela byggnaden ungefär.



Sitter i sängen och vinkar

Kommentarer
Postat av: Ingela

Nu är det inte långt kvar ;)

2011-05-03 @ 08:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0