- Tiden går fort när man har roligt

Men hallå! Shit vad tiden har gått fort. Jag satte mig och jobbade med dokumenten till köksdesignen som ska vara inlämnade på måndag direkt efter att jag kommit hem från skolan idag. Blev inte klar fören nu. Eller jag är inte klar helt ens men i alla fall klar för idag. Glömde bort att äta och allting så nu är jag svinhungrig. Tänkte vänta och se om jag klarar av att hålla mig tills mattias kommer hem från jobbet så jag är riktigt hungrig till middagen. Men jag har svårt att tänka mig det för jag vet inte ens hur länge han jobbar. Kan ju vara flera timmar kvar.

Men ska jag berätta en sak då? Imorgon fyller jag 20 år! Jippi!



Så här glad är man när man fyller år.

Kommer kännas konstigt att inte vara hemma på sin födelsedag. Har fan firat mina två senaste med Lisa, både födelsedagen i sig och födelsedags fester. Men nu är det bara jag och Mattias. Mysigt det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0