- Söndag 1 maj 2011

Idag var det rätt fint väder så jag och Mattias passade på att gå ut på stan en sväng. Jag hittade ett par liknande skor som mina favvisar fast i en annan färg så nu önskar jag mig dom istället. Haha. 
Sen åkte vi monorail som vi har tänkt att göra i flera månader typ. Väldigt mysigt. Vi passade på att åka två varv runt stan för att få valuta av pengarna.

Efter det gick vi och handlade lite till middagen och nu är vi hemma igen. Vet inte riktigt vad jag ska göra för Mattias ska jobba lite vid datorn och programmen på tv här suger för det mesta. 
Kanske städar lite och diskar och så under tiden.

Typiskt nog så glömde jag så klart kameran hemma som vanligt så det blir inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0