- Sjukt skönt!

Åh fy fan vad härligt. Nu har jag lämnat in alla uppgifter så jag är klar med allt. Ska bara ta mig igenom dom här två sista dagarna men dom kommer nog gå snabbt för vi har inte så mycket att göra.

Jag hade sista presentationen idag men jag var inte alls nervös, inte ens när jag var tvungen att presentera först av alla. Det var för att jag var säker på vad jag skulle säga och allt eftersom jag haft så lång tid att förbereda mig.
Känns skönt att ha det gjort.

Idag är en slappdag. Har ju inga läxor att göra och inget annat heller för den delen. Handlade nachos efter skolan som vi ska äta ikväll. Nu ska jag bara kolla på tv typ tills Mattias slutar jobbet.
Imorgon ska jag börja packa och så har jag en sista sak att handla sedan är jag redo för Sverige! Längtar så jag dör.

Haha minns det här som fan. Vi körde runt på mopparna i Fjäl på midsommar och letade nånstans att tälta. Sen grillade vi typ hamburgare och byggde egen midsommarstång som vi dansade runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0