- Sista dagen på terminen

Nu har jag avklarat sista lektionen på den här terminen. Var skitnära att skippa skolan imorse för jag var sjukt trött och kände att vi inte skulle göra nåt speciellt idag men sen gick jag dit ändå för tjejerna i klassen hade bokat in en lunch idag. 

Men sen när jag kom dit så fick vi värsta uppgiften att bygga en reseption i cad och det var skitroligt så jag var glad att jag gick dit. Jag blev klar snabbt så jag orkade inte vänta på resten så jag skippade dock lunchen istället.

Nu väntar jag på att Mattias kommer hem sen ska vi packa, städa och tvätta för imorgon ÅKER VI TILL SVERIGE. Weehoo.
Känns helt overkligt. Kommer inte fatta det fören jag är på flygplatsen i Östersund heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0