- Sista dagen med Simon

Idag var det sista dagen med Simon, fett tråkigt för han är världens roligaste lärare. Han fick också en chokladask och ett kort, och han blev så himla glad. Haha, gulligt. 

Jag råkade skriva på baksidan av kortet, haha, hur är det möjligt ens? Det är ju glansigt på utsidan och matt innuti men jag tänkte inte på det, bara tänkte "fan vad drygt med glansigt, vad ska man då skriva med för penna?" Haha. Tänkte inte alls på att serienumret och företagsdetaljerna och allt stod där. Trött kanske.

Ja och nu har jag tänkt att gå ner på stan ett tag bara för att hålla mig ifrån att somna. Fast det är sjukt tråkigt att gå på stan själv och ännu tråkigare när man inte har pengar så man kan handla. Men roligare än att ligga inne och kolla på Lilla huset på prärien kanske.


Några av tjejerna i klassen, Melissa (en annan lärare) och Simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0