- Sista dagen med Katherine

Idag lämnade jag in ljus designen och det så nu har jag bara två uppgifter kvar att lämna in imorgon och på onsdag. Torsdag och fredag är lökdagar då vi knappt har nåt att göra, sen bär det av till Sverige.

Idag var det sista gången vi hade Katherine som lärare, vi kommer inte ha henne nästa termin. Sjukt tråkigt för hon är bästa läraren av alla. 
Vi köpte i alla fall en chokladask och ett kort till henne. Sorgligt.

Så tog vi ett kort idag med henne, tjejerna som var där idag. Det är typ bara hälften som kommer på lektionerna nu för tiden. 



Katherine är hon i rött. 

Haha, jag har på mig Mattias byxor. Lånar typ alltid hans jeans för de enda jeansen jag hade har ju spruckit i hela röven. Ska bli skönt att hämta nya kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0