- Mer om födelsedagen igår

Ja men nu kommer lite mer info om gårdagen. 
Jag och Mattias åkte och åt middag på Pancakes on The Rocks som har vunnit nåt typ av pris 6 år i rad för bästa restaurang. Vi åt pizza och så klart pannkakor. Sjukt gott var det.

Sedan gick vi på bio och såg Thor. Jag tyckte den var asbra, vi kollade på nåt som hette typ Vmax om jag minns rätt vilket var nån utvecklad 3D teknik. Minns inte exakt. Men det var så jävla coolt och grymma effekter. 

Med andra ord: en riktigt lyckad födelsedag.







Jag ville ta ett fint kort på Mattias på vägen till bion men det blir så dåligt och suddigt utan blixt och jag kunde inte ta med för då syntes inte Opera huset.


På bion. Haha, lite lättsammare och snyggare brillor än dom man får på bion i Östersund.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad bra att det blev en lyckad födelsedag, dit vil jag gå och äta när vi kommer :)

2011-05-06 @ 09:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0