- Måndag 2 maj 2011

Ja den här dagen då. Det började med att jag sov skitdåligt hela natten. Vaknade tio minuter innan klockan och det kändes som att jag inte sovit nånting för jag hade vaknat hundra gånger under natten. Sen när jag började klä på mig så märkte jag att Mattias var vaken också och då berättade han att han också sovit jättedåligt. Konstig natt.

Ja sen var jag i alla fall sjukt nervös eftersom att jag skulle redovisa köksdesignen idag och det är ju alltid jobbigt eftersom att jag aldrig riktigt vet vad jag ska säga. Speciellt på engelska också. Men det gick jätte bra, läraren älskade mitt perspektiv och sa att hon skulle anställt mig om hon var kunden :) Det måste ju vara ett bra tecken.



Kommentarer
Postat av: jennifer

sköj hurru! :)

2011-05-02 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0