- Ingen Mattias ännu

Tydligen så jobbar Mattias ett och ett halvt pass idag så han slutar inte fören klockan tio ikväll :( Det betyder att jag fick äta middag ensam idag och jag vill inte ens gå in på vad det blev. Om jag säger att jag tog det närmaste och lättsammaste så kan ni nog gissa. Haha. 

Ja men tur att jag pluggade hela dagen idag så att jag inte hann somna nånting för nu är jag svintrött och skulle kunna somna på momangen. Helst vill jag dock vara vaken till Mattias kommer hem men det blir nog försent.

Kollar på Criminal Minds nu sen ska jag duscha, sen lägga mig i sängen och kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Ingela

prov av brudklänning bokat den 24/5 kl 10.00 :)

2011-05-04 @ 13:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0