- Äckligt?

Hallå. Inte så mycket skrivet i helgen. Jag har mest bara varit hemma och tagit det lugnt och gjort lite skolarbete medan Mattias har jobbat. 

Idag var han dock ledig och det var fint väder så vi var nere i Darling harbour hela dagen. Tog lite kort som jag kan lägga upp senare. 

När vi kom hem slängde sig Mattias på sängen och sa att han var tvuuungen att visa nåt som var så jäääävla äckligt. Så letade han hur länge som helst och tillslut visade han den här bilden:



Haha va? Jag tyckte inte den var så jädra äcklig direkt. Mattias sa att han såg ut som en blandning mellan pedofil och rånare. Haha kanske men jag hade mer tänkt mig nåt sånt här:



Det kan man kalla äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0