- 9 maj 2011

Tjena tjena. I går mådde jag inte alls bra, jag hade feber och ont i halsen. Men när jag vaknade imorse så mådde jag mycket bättre, bara lite ont när jag svalde, så jag kunde gå på skolan. Vaknade dessutom av första larmet och var rätt pigg.

Tänkte lägga upp bilderna från igår när vi var i Darling harbour. Vi råkade halka in på värsta kinesiska festivalen så det är nåt kort därifrån med.



Små grabbar som stod helt stilla som statyer, så var dom målade så också.



Dans



Glass i solen, vit choklad och lime sorbet



Mattias är laktosintollerant så han fick en något tråkigare men god glass



Avrundade dagen med middag på Harbour side, honey chicken; svingott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0