- 20 år idag

Ja men då är man 20 då! Shit vad gammal jag är. Men det syns ju inte. Jag minns förra gången vi var i Edsåsdalen, vad var jag då? 17 kanske, då skulle jag köpa liftkort och och fick gå in som barn. Det är en gräns på typ 14. Haha. 

Har i alla fall haft en super bra dag och klockan är inte ens 2. 

Dagen började med att Mattias kom med frukost på säng åt mig imorse och sjöng. Så hade han slagit in massa paket i rosa fint papper och fint snöre som jag ville ta kort på men självklart fanns det inga batteri i kameran. Tog nåt kort med mobilen istället men jag hittar inte sladden. Får leta lite senare.

Jag älskar att öppna paket, oavsett vad det är i, gillar liksom känslan, så jag blev värsta glad när Mattias hade slagit in nästan varje liten grej i varsit paket :) Haha. 

Sen öppnade jag presenterna och det var världens bästa. Ska visa för det fick jag faktiskt ett kort på.

Sen kom jag till skolan och då sjöng alla tjejerna för mig. Haha. Har aldrig fått sång på engelska på min födelsedag förr. Sen när Rossann och Marwel gick och köpte kaffe på rasten så kom dom tillbaka med en jätte fin och god liten tårta till mig. Super söta. Tog kort med mobilen men ni vet ju redan hur det ligger till med det.


En nyvaken och nöjd tjej har precis öppnat alla presenter


Mattias försökte få med allt skräp.


Alla presenter. En Yoshi! :D Haha älskar Yoshi. En fin tröja, tre halsband och armband. Så mitt favorit godis! Massa. Och kort från mamma och Ingela. Skorna var också från Ingela men jag vet att Mattias fick köpa dom för det var nämligen precis dom skorna som jag önskade mig :) 

Jag är i alla fall jätte nöjd. Sen ska jag och Mattias gå och äta middag och sånt. Ska ta med kameran då.



Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis !!!!!!!

2011-05-05 @ 09:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0