- 17 maj 2011

Jag kom på att jag inte snackat om Eurovision! Jag kollade ju på det i söndags. Vissa låtar var ju bra, tyckte att skandinavien var helt klart bäst. Sverige, Danmark, Finland och Island hade alla bra låtar. Så gick det ju riktigt bra för Sverige! Roligt. Men dålig jävla låt som vann, minns inte ens hur den gick.

I natt drömde jag att jag var på Storsjöbadet med gänget. Så skulle vi på en maskeradfest efter så höll alla på att fundera på vad dom skulle klä ut sig till, så sa Manuel "Jag ska vara en gentleman". Hahah, gulligt. Och jag hade tydligen lovat Kajsa att klä ut mig till köttbullar och spagetti. Kul. Så var jag tvungen att göra det men jag visste inte hur, sen kom jag på att jag kunde göra en bastkjol av kokt spagetti. Haha, jisses. Tur att jag vaknade innan festen.


Ligger under täcket och värmer mig. Det är typ 15 grader i den här lägenheten och det finns ju inga element.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0