- 14 maj 2011

Idag gick jag på stan och letade lite presenter och sånt där. Det börjar ju dra ihop sig nu så man vill ju fixa lite saker till folket där hemma. Vi är inte stenrika så det blir ju inga maffiga grejer, men lite souvenirer klarar vi nog av. 

Känner dock att det viktigaste är småsyskonen, dels för att dom har fyllt år nyligen (eller Ida fyller år imorgon) och dels så tycker ju dom att det är roligare än alla andra tror jag. Jag minns när Ingela kom hem från nån resa eller så, Island och Grand Canaria (tror jag?) tillexempel, och hade med sig lite presenter och sånt där, det var hur kul som helst ju. Så jag tror att det är lika kul för Vincent och Ida som det var för mig och Carro.

Ja, så jag fixade i alla fall till dom idag och sen ska jag och Mattias gå på stan imorgon och köpa till resten av våra familjer. 

Mattias jobbar idag igen så jag ska väl bara slappa och kolla på tråkig tv. Först ska jag gå iväg och handla middag.



Önskar att jag hade en våg, ser jag inte ut att ha gått upp cirka 20 kg minst i fejjan?

Kommentarer
Postat av: ingela

Men presenten blir ju att du kommer hem:-D

2011-05-14 @ 22:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0