- 11 maj 2011

Idag gick det jättesnabbt på skolan. Hann göra planritning, perspektiv och elevation. Gud vad jag längtar till nästa vecka. Då ska vi lämna in allt och avsluta alla kurser för när vi kommer tillbaka sen så kommer vi börja en ny termin. Det betyder att vi får certifikat 3 i inrednings design nästa vecka.

Sen så klart ska jag ju till Sverige också, längtar så jädra mycket till dess!

Idag när jag kom hem från skolan så somnade jag och nu gjorde jag precis ett visitkort som vi ska ha klart till på tisdag. Mattias jobbar till 7 idag. Jag har det rätt dåligt just nu, är fortfarande torr som fan i ansiktet och jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre. Kliar som fan.

Ingen bild idag, har kliat så jag är alldeles rödfläckig i ansiktet :(

Kommentarer
Postat av: Ingela

Om du dricker för lite vatten så torkar även huden ut, kan du köpa någon salva utan perfym och smärja med decubal?om det finns något apotek.

2011-05-11 @ 09:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0