- Vilken helsikes dag

Shit vilken heldag idag alltså. Gick till skolan imorse klockan halv 8 och kom hem idag 20.15. Vi kollade på 4 lägenheter. Alla var faktiskt bra men det var två vi gillade extra mycket. Imorgon ska vi kolla på två till och en av dem är min favorit så jag hoppas att den är lika bra på riktigt också.

Nu är jag så sjukt trött att jag bara vill sova. Turligt nog har vi fått tillbaka vår säng nu också så i natt kommer jag sova som en stock! 
Gwen har inte åkt tillbaka till Italien utan hon bor nu hos Margie och Wayne.



Kommentarer
Postat av: Ingela

Du och Mattias får väl passa på att åka till Italien sedan och hälsa på gwen :)

2011-03-28 @ 14:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0