- Varför sova när man kan vara vaken

Jag ligger och försöker kolla på Ana Gina Show just nu men SVT vill inte alls sammarbeta. Kanske är ödet som vill att jag ska gå och lägga mig. Förstår inte varför jag måste kämpa med att hålla ögonen öppna när jag för det första inte har nåt alls att göra och för det andra gärna kliver upp i tid imorgon.

Vi kollade i alla fall på en film ikväll, Mattias, Nico och jag. Ollie jobbar natt. Vi såg Mars Attack eller vad den hette. Väldigt väldigt dålig film egentligen, och gammal. Men lite skratt emellanåt och väldigt många kända skådisar. Dock inget jag rekommenderar på en fredags kväll.

Testar en gång till med Ana Gina annars blir det scrubs tills ögonlocken domnar bort och jag inte har nåt annat val än att somna.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej! Äntligen helg! snön tinar bort våren är på väg.Alla hälsar,kram pappa...

2011-03-04 @ 19:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0