- Torsdag

Idag har det varit tyst här. Men det har inte hänt så mycket idag. Jag och Mattias gick in till stan och åt middag idag sen på vägen hem gick jag in och handlade värsta stora flingpaketet. Lite över 800 gram var det. 

Sen har vi pratat med Mattias syster på msn också, och hennes två pojkar. Eller Mattias pratade med dom. 

Nu ligger Mattias och har jätteont i huvudet så han försöker somna. Klockan är dock bara halv 10. Jag ska sova strax också men först ska jag samla lite bilder som jag ska framkalla till mamma imorgon och skicka. 

Olli, finsken vi bor med, har några vänner över så dom spelar skithög musik. Får ju tinitus. Hårdrock. Men det får väl gå bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Ingela

vätskebrist ger huvudvärk :(

2011-03-10 @ 13:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0