- The Fighter

Lennart rekommenderade oss att titta på The fighter så det gjorde vi idag och den var faktiskt riktigt bra. Mycket bättre än Herafter så den kan jag verkligen rekommendera. 



En annan sak som jag måste ta upp innan vi kollar på Solsidan och sedan går och lägger oss är att jag börjar bli riktigt less på min dator. Nyligen gick halva skärmen sönder men det fixade vi men jag har inte haft batteri på typ 1 och ett halvt år. Så fort man nuddar den så åker sladden ur och hela datorn stängs av. Extra jobbigt är det när man sitter på skolan. Eller om nån måste dra ut sladden för att flytta den eller sätta i förlängningssladd. Synd bara att ett batteri kostar lika mycket som en ny dator typ.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Den filmen har jag funderat på att se :) Synd att Christian Bale ser så smal och creepy ut i filmen bara, han är ju så snygg annars :)

2011-03-15 @ 09:43:25
URL: http://theresepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0