- Städat lägenheten

Idag har jag och Mattias varit superduktiga. Vi har städat hela lägenheten. Och det behövdes kan jag lova, det är ingen som har städat eller ens torkat av borden på typ två veckor. Jag vet, vi är äckel. Men imorse när det silade ner en spindel från taket när jag åt frukost kände jag att det fick vara nog. Så nu är det fint igen. 

Vet inte vad som händer ikväll. Mattias är i alla fall på en till arbetsintervju nu. Tror vi ska hitta på nåt allihopa men det vet man aldrig. Bara jag hemma nu. Sitter och smuttar på en macka och ska kolla på Sex and the City.





Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, bara du håller dig ifrån vattenet såg på aftonbladet att det varit 2 hajattacker. BADFÖRBUD för dig ;)

2011-03-25 @ 09:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0