- Sover som en stock

Shit vad rädd jag blev ett tag. Låg och tittade på Sex and the City och undrade när Mattias skulle komma hem runt klockan 2, sen råkade jag somna och när jag vaknade var klockan 4. På min dator har jag både svensk och australiensisk klocka men det är den svenska som syns. Så när klockan är 6.00 i Sverige så lägger jag bara på 10 timmar så vet jag att klockan är 16.00 här.

I alla fall så blev jag asless på mig själv för att jag hade sovit i två timmar så skulle jag smsa Mattias och fråga vart tusan han tagit vägen men då såg jag på mobilen att klockan bara var 15. Då mindes jag att det blev sommar tid i Sverige i natt så min dator ställde ju om sig själv en timme. Nu är det bara 9 timmar skillnad. Vi får vintertid den 10 april så då blir det 8 timmar skillnad. 

Nu har vi i alla fall varit på Broadway och handlat. Tror vi ska gå till Ian Thorpe Aquatic Centre strax och bada,  det ligger bara några hundra meter härifrån. Om vi hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0