- Sminkad Mattias

Idag minns jag inte ens vad vi har gjort, dagarna flyter liksom bara ihop när man är ledig och inte gör nånting. Vi kollade i alla fall nyss på The Green Hornet och sen sminkade jag Mattias. Han hade sett ut som en söt liten 12åring om det inte var för det 1 och en halv vecka gamla skägget. Så är det nån som nys lagade mat här, tror det var hamburgare eller nåt annat kött. Det luktar i alla fall som när mamma badar hundarna, blöt hund alltså. Det var nog lite gammalt det där köttet.

Imorgon blir det i alla fall en eftermiddag/kväll på stan (man måste ju sova länge när man kan) så då ska jag försöka ta lite bilder och sånt så det blir livat här.



Haha, sminkad Mattias. Kanske inte syns så mycket. Han har rätt korta ögonfransar så det sänkte ju looken lite men han ville inte ha lösögonfransar.

Nu ligger han och sjunger The time of my life och så torkar han lite lätt under ögonen. Han sa "det kom en liten tår, men jag vill inte torka bort den för då smetar jag ut sminket"

Haha! Nu sa han "man skulle haft ett sugrör" när han drack sin juice. För han vill inte smeta ut läppglasen. Alltså han gör det ju för lätt den här killen.


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-15 @ 21:27:59
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: emma

jag somnade mitt i green hornet. jag får skylla på vinet från dagen innan :P

2011-03-15 @ 22:09:25
URL: http://timglas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0