- Onsdag

Hejsan hallå.
Idag var det en bra dag, vi var ute mest hela dagen och ritade bara. Så fick vi sluta tidigare. Det var bara en sak som hände som gör mig förbannad.

Vi har en lärare som är världens sämsta typ, det är aldrig nån som fattar vad hon säger eller vad hon gör. Så hade vi grafisk kommunikation med henne för flera veckor sedan, alltså i typ december. Och så kom hon förra veckan och sa att vi var tvungen att lämna in det arbetet nu annars skulle vi få ett learning contract vilket betyder att man har två veckor på sig att fixa arbetet annars måste man gå om (och betala) kursen igen.

Det var ingen som fattade vilket arbete hon menade och vi hade inte heller fått papper på vad vi skulle lämna in och när. Dessutom hade vi ju denna kurs för hundra år sedan och det enda vi gjorde var att rita entrén till skolan och kolla på några power point presentationer. Men hon sa att vi skulle kopiera allt vi hade i våra block och lämna in det. 
Så detta gjorde vi alltså. Jag kopierade allt rat och teckningar som jag hade gjort till massa andra kurser och lämnade in det. 

Sen kom hon idag och sa att bara 5 av 15 hade klarat kursen så resten fick learning contracts. Som tur var hade jag klarat den annars hade jag fan slagit ner hon.

Sen när vi frågar varför vi inte visste att vi skulle lämna in detta och varför hon kommer med det nu så säger hon "jag har sagt det flera gånger, men ni var borta en hel vecka så det är inte så konstigt att ni inte vet". BULLSHIT. När fan var en hel klass borta en hel vecka? Och varför fick vi inte papper på det eller varför sa hon det inte igen? 

Äh. Långt inlägg om strunt men ni fattar ju att man blir irriterad.

Kommentarer
Postat av: Loke

Vilken äcklig jävla människa! Tycker mig känna igen typen, har stött på ett par och dom är de vidrigaste falskaste personerna man kan ha att göra med. Går det inte att samordna så hela klassen fyller i ett klagomål till skolledningen. Då behöver ju inte nån enskild ta smällen för kärringen lär ju garanterat gå i taket.

2011-03-03 @ 11:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0