- Onsdag

Idag gick vi runt på stan och kollade på byggnader som vi ska göra ett arbete om. Känns som att vi redan har gjort detta tre gånger men det var lite intressant ändå. Ska visa ett sjukhus som vi såg senare när jag orkar ladda över bilderna. Man tror att man har sett hela Sydney nu men jag inser att jag bara har sett typ en fjärdedel egentligen.

När jag kom hem satte jag igång och städade här, vi får till en svinstia på sju minuter så det behövdes. Så gick jag ner med 8 påsar sopor, jag överdriver inte ens. Men påsarna är rätt små. Nu ska jag köra en demolition plan till imorgon och sen handla. Efter det har jag inga fler planer. Jo, vänta tills Mattias kommer hem och laga mat.

Inge vidare intressant dag kanske. Men snart är det production week! Den veckan ska jag spendera till att försöka hitta en lägenhet. Kontraktet på denna går ut den 5 april.











Kommentarer
Postat av: ingela

eller jag gillar dig nog mer el naturell än på dessa bilder ;)

2011-03-09 @ 09:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0