- Nyheter

Jag har en bra nyhet och en dålig.

Den dåliga är att mina jeans sprack helt och hållet precis nedan för röven imorse. Det har varit små hål ett tag i grenen men nu blev det en helsikes reva. Undrar om det beror på att jag har blivit för tjock eller för att det var mina enda jeans så jag har använt dom i cirka tre månader nu. 

Hur som helst så är jag lite ledsen, två månader kvar tills jag åker hem och hämtar nya.

Den bra nyheten är i alla fall att jag har hittat mina älsklingsflingor. Första veckan jag var här i Sydney åt jag det varje morgon till frukost, men när dom var slut köpte Margie andra flingor och sen köpte hon aldrig dom igen. Men sist jag handlade köpte jag ett paket som såg ut ungefär som jag minns dom där flingorna, så var det rätt! Men nu har jag ätit upp hela paketet på cirka 36 timmar.

Jag och Mattias håller i alla fall på att baka scones nu, sen ska vi äta det och kolla på Charlie St Cloud.



Favoritflingorna, helst med australiensisk creamy vanilla yogurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0