- Köksdesign idag

Hejsan allihopa. Idag så klev jag upp klockan 7, sen bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan för vi skulle fortsätta med det som vi gjorde förra gången men min grupp var redan klar. Så jag tänkte göra köksdesignen istället. Men först skulle jag somna om ett tag men det gick inte alls så idag har jag varit vaken sen 7 i onödan. Fast ändå bra för då kan jag somna i natt. 

Sen satt jag och funderade i typ 2 timmar och gjorde massa olika skisser på vilka färger jag skulle använda i köket. Designen har jag varit klar med ett tag men jag ville göra ett blått kök fast det tyckte inte min lärare var nån bra idé så jag fick tänka om. Till sist valde jag att göra lite blått i alla fall.

Sen kom Gwen förbi och nu har Mattias kommit hem från jobbet så vi ska laga tacos.



Så här har jag tänkt mig att det ska se ut ungefär. Men det är bara en skiss så det blir nog lite ändringar.

Kommentarer
Postat av: ingela

Ett blått kök har jag haft,det var mitt bästa kök någonsin:-)

2011-03-30 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0