- Kan inte somna alls

Tjena hallå. 

Alltså nu när Gwen är här och har fått låna en av min och Mattias sängar så sover ju vi på en liten fjutt-säng. Detta har lett till att vi har sovit som två riskakor dom senaste nätterna. När jag ska sova så måste jag kunna röra på mig rejält. Jag sover antingen med ett ben utsträckt, en arm utsträckt eller i fosterställning. Det kan jag dock inte göra nu så det har tagit tre timmar för mig att somna (utan att överdriva). Sen när klockan ringer halv 7 så kan jag inte somna om och snooza hur gärna jag än vill, det går bara inte. I och för sig bra kanske. Men då har även Mattias legat vaken i flera timmar för att han inte har kunnat sova.

Fattar inte, vi kan helt eneklt inte sova så här. Även fast vi har gjort det hur många gånger som helst förr i tillexempel Mattias säng och när vi först flyttade hit.

Men får jag inte sova i natt då jädrar går jag ner och hämtar upp sängen från Gwen igen. Hon har ju fått sova de senaste nätterna så hon klarar sig väl. 
Skämta.

Nu ska vi kolla på You again. Imorgon blir det Änglagård, har inte sett den men det måste jag sa Ingela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0