- Fredag

Idag var det lilla julafton för mig och Mattias. Vi i fick båda paket som vi gick och hämtade ut. Mattias fick fem snusdosor och jag fick en sten. 

Ja, stenen är en bit granit som jag ska använda som köksbänk till mitt nya projekt i köksdesign. Det var ju kul, men nog mest roligt för Mattias. 

Nu är klockan fem och jag har precis sovit i två timmar. Var tvungen att vila för ikväll fyller Eric år så då ska vi iväg och fira han så man vill ju inte somna där i barstolen klockan 10 ikväll som en annan gammelfarmor.



En väldigt lycklig pojkvän



Den här bilden gör inte alls min sten rättvisa. Den är mörkare i verkligheten med lite blått skimmer.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men vem skickade stenen? betalade du för en sten?

2011-03-11 @ 12:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0