- Blev en utekväll ändå

Shit vad jag är trött. Jag brukar ju alltid vara så lycklig över fredagar för då kan jag sova när jag kommer hem efter skolan utan att behöva bry mig om jag somnar på natten eller inte men idag har jag inte haft tid till att sova.

Runt 21.00 kom Nico på att han ville att vi skulle dra ut. Vi hade bestämt oss för en lugn hemmakväll men det var nån tjej från Schweiz som smsade han att det var hennes sista kväll här och att hon ville ses, han sa dock att han inte alls ville träffa henne för hon är störd eller nåt. Kan inte engelska typ. Men jag tror dock att han vill det, varför skulle han annars dra med oss ut.

Så nu väntar vi bara på Gwen. Och jag håller på att somna. Men är ändå lite pepp på en lugn utekväll. 

Kolla mina sömniga ögon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0