- Bert

Nu är jag helt sjukt trött, har varit det sedan 7 eller nåt sånt. Men vi ska gå och lägga oss nu. Det var nåt jag skulle skriva om men det kommer jag inte alls ihåg.

Jag kan berätta att jag har en ny lek. Lite då och då säger jag till Mattias: men du.. så säger han: mm.. så sjunger jag: är stort och stark  och snygg, hos dig så är jag trygg och du är min, babarararaa älskade ängel sen blir han sjukt arg för han går på det varje gång. Det kan gå typ 5 minuter mellan varje gång men han går ändå på den. 

Sägningen men du är ju så vanlig så man tänker ju inte direkt på att nån ska börja sjunga ledmotivet till Berts dagbok.

Kan ju berätta samtidigt att jag faktiskt också gått på det nån gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0