- Allt om inget

Ikväll blir det en lugn kväll för oss. Vi tvättar och bara tar det lugnt. Skönt. Hoppas att det är fint väder imorgon så man kan sola lite.

Alltså jag tänkte på en sak igår, typ alla som kommer från Asien tror att Sverige är värsta Sibirien typ. Folk har berättat att de tror det är - 50 grader året om, att solen aldrig går upp under vintern, att vi inte har varmvatten, att vi dricker alkohol för att hålla oss varma, att vi har isbjörnar och massa andra påhitt. Ingen koll alltså.

Sen en annan sak jag skulle berätta. Jädrar vilken dröm jag hade i natt! Jag drömde att jag var här på rummet men det var spindlar överallt och dom attackerade och skit. Så när jag sprutade insektsprej så skrek dom och hoppade på mig. Jag vaknade upp och skrek typ, var hur rädd som helst. Tänkte nästan packa ihop och dra.

Kommentarer
Postat av: ingela

Usch,jag hatar spindlar

2011-03-13 @ 00:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0