- 90-tals mode nu igen

Änglagård var rätt okej, lite flummig emellanåt men man saknar ju det ljuva 90-talet. 
Förresten var det en hel del mode detaljer såg jag, betyder det att det är mode med 90-tal nu alltså? Jag snackar om kläder.
Typ kavaj med bara en bustier under och så där som Helena Bergström ser ut i början. Och leggings och lång skjorta. Trodde aldrig 90-talet skulle komma tillbaka, fulaste årtiondet nånsin. Men man får väl skylla på att det var tidigt 90-tal.

Och Per Oscarsson var ju hipp, som hade Partille-Johnny-snoddar



Per Oscarsson



Partille-Johnnys

Fast det har ju gått lite ur mode nu kan man säga.

Jaja, nu ska jag i alla fall ladda ner Änglagård 2. Sen ska jag ner till Mattias och hjälpa till med köttfärssåsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0