- Tillbaka i Sydney

Tjenis.
Nu är vi hemma i lägenheten i Sydney igen. Resan hit gick hur bra som helst, önskar att resan till Sverige hade varit lika skön.

Det var inga förseningar, inga långa väntningar och jag och Mattias hade en hel rad (tre säten) för oss själva på alla flyg. Älskade det kan jag säga. På sista flyget satt det dock en tjock muslimsk kvinna bredvid oss som inte kunde engelska men skulle ha hjälp med både det ena och det andra. Tillsist fick hon flytta till ett större säte så vi fick hela raden. Tack gode gud.

Nåt tråkigt var i alla fall att jag som sagt är sjuk så trycket i huvudet och öronen var ju inte att leka med. Gick dock bra när vi åkte de större planen. Så hade jag ingen smak heller, bara en middag kände jag smaken av, alla andra måltider och snacks kände jag inte alls.

Och tullen gick jättebra, dom kollade varken min eller Mattias väska och jag fick ta med godiset och allt in. Glaaad. Längtar tills jag får smaken tillbaka och kan mumsa lite lösvikt och sakna alla hemma i Sverige.





Glad att komma tillbaka?





Mattias godsaker är i röda rutan och resten är mitt



Hittade en liten tandkrämstub från första resan som Alva lekte med och tappade bort. Nu är den i alla fall hittad igen. Saknad.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ni verkar vara glada att vara tillbaka och mig fick ni/du peppad nog att nu ska jag börja leta resa. Men kolla gärna med margie om de vet nåtgot boende så snart som möjligt. då resan blir billigare ju tidigare man bokar. :)

2011-06-05 @ 21:52:43
Postat av: pappa, Lilian

Skönt att höra att ni kommit fram och att resan gick bra! Hoppas du snart blir fri förkylningen och börjar att åter känna smak. Sköt om er. Alla hälsar. pappa, Lilian och barnen.

2011-06-05 @ 23:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0