- Vi är inte så duktiga

Alltså vi är ju helt omöjliga. Igår somnade vi klockan 11 på dagen och vaknade sedan 20.30. Då var man ju inte så värst trött efter 10 timmars sömn så vi somnade inte fören runt 3.30-4.00 på natten och jag gick upp på skolan klockan 7.

Då var vi förstås väldigt trötta idag när jag kom hem från skolan och vi hade kollat klart på Big Brother finalen och jag hade dessutom väldigt ont i huvudet. Jag tänkte att jag kunde sova en halvtimme men jag spelade lite på mobilen och somnade inte och så där men tillslut somnade jag runt 5 ungefär. Samtidigt satt Mattias och spelade tv-spel.

En 30-minuters sovstund blev till 5 timmars djupsömn och jag vaknar upp nu, 22.00 på kvällen. Bredvid mig ligger en sovandes Mattias. Braaaa. Nu kommer vi ju inte alls vända rätt på dygnet. Och Mattias har inte ätit sedan frukosten.

Måste därför gå på affären nu och snabbhandla något! Skriver om dagen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0