- Tupplur

Jag somnade runt tre och sedan vaknade jag kvart över fem. Riktigt skönt. Jag drömde dock värsta konstiga drömmen.

Jag drömde att jag var på fest hemma i Sverige med alla kompisar men dom låg och sov. Jag satt och kollade på några kineser som dansade men jag tyckte dom var dåliga så jag satt mest och pratade. Då var det en kines som blev svinsur och stod och skrek åt mig på kinesiska, så sa jag att jag inte fattade vad hon sa och sen räckte jag fuck you åt hon. Då blev det kalabalik i stugan kan jag lova.

Sen vaknade alla och då tappade jag alla mina tänder på överkäken utom framtänderna. Så skulle jag ringa mamma så hon kunde komma och hämta mig men jag slog aldrig rätt nummer (ni vet hur det är). Efter det vaknade jag och märkte till min lättnad att alla tänder satt kvar.

Jag skulle ju städa och diska och till och med tvätta hade jag tänkt mig men nu kommer snart Mattias hem och jag orkar inte. Vi ska ändå ha städdag på söndag.

Gick på affären nyss och skulle köpa kyckling, ris och bea till middag. Så stod jag och letade efter bea och plötsligt slog en bris av pisslukt mig i ansiktet och jag tappade andan. Stod där och hostade och hulkade ett tag så sa en tant att det var mannen som nyss gick förbi som drog med sig stanken. Värsta risiga gubben utan skor så han var troligtvis hemlös. 

Man kan ju tänka att eftersom dom troligen duschar ytterst sällan så kan dom väl åtminstone låta bli att kissa på sig. Kan ju kännas liiiiite lättsammare då, livet.



Kommentarer
Postat av: Ingela

Om man drömmer att man tappar tänderna betyder det att man förlorar kraft, så ta och hitta på någonting i helgen du och mattias åk och se något ni inte sett, ta bussen tille en annan stad. Gör något ni gjort förut som var roligt. Gå ut och samla energi :) Massor med kramar

2011-06-17 @ 11:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0