- Torsdag 9 juni 2011

Hallå. 
Idag gick jag och Mattias ner till Darling harbour och käkade lite lunch och nu håller jag på att kolla upp lite skolor. Kan inte bestämma vad jag vill göra. Har i alla fall bestämt att jag inte vill gå i Stockholm för det känns så himla trist. Men jag vet inte om jag vill byta till Billy Blue här i Australien heller för då måste man välja om man vill göra Residential eller Commercial och jag vill ju göra båda som jag gör nu. Fast jag vet inte om det spelar nån roll egentligen? 

Men sen är jag ju jädrigt sugen på USA också faktiskt. Tror jag skulle trivas där jag. Men åh, det är för stort beslut. Jag kan ju inte bestämma mig för att inte gå på Billy Blue och dra och sedan ångra mig. 

Och ingen hjälp får man ;)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hallå! förstår att du har svårt att välja skola du kan rent krasst plugga vart du vill. Men tänk inte på familjen, åker du/ni. Vi kan hälsa på dig vartsom :) Ta det som verkar roligast,kolla med csn hur det funkar att byta. Passa på att se världen och du jag har aldrig varit i Australien men i Usa och det var 100år sedan men mäktigt,coolt och lite skrämmande ;)

2011-06-09 @ 08:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0