- Tisdag 7 juni 2011

Idag skulle vi ju ha Julia men förstå min lycka när jag kom till skolan och det visade sig att vi skulle ha Melissa istället. Dock blev vi lite oroliga att Julia skulle ha hört eller förstått hur dålig vi tycker att hon är eftersom att vi inte fick någon förklaring till varför vi inte skulle ha henne.

Sen när jag kom hem så bestämde vi oss för att inte sova en endaste sekund så istället åt vi lunch och sedan packade vi upp väskorna och städade undan här lite. Superskönt. Nu läser jag bloggar och Mattias spelar tvspel men vi ska snart gå ner på stan och handla middag. Blir nog baconröra idag. 



Käkar lite godis och har på mig mitt glasshalsband som jag fick av Alva i födelsedagspresent :) En hit på skolan idag kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag åt din baconröra i förrgår, asgott! :D

2011-06-07 @ 16:52:31
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: ingela

Varit hemma med alva idag,ska se om jag kan fånga dig på skype i morgon:-)

2011-06-07 @ 23:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0