- Sämsta dagen

Idag är det världens segaste dag. Jag vaknade halv 9 och Mattias hade kommit hem jobbet typ 2 på natten så han fortsatte att sova. Eftersom att vi har en sån liten lägenhet så är man ju rätt begränsad när någon ligger och sover, man kan liksom inte stöka runt så mycket. Så jag låg i lilla pluttsoffan och kollade på Sex and the City. Men när klockan blev 1 tyckte jag att det var dags att väcka Mattias.

Sen började han jobba igen klockan 3 så jag följde med han lite på vägen sen gick jag och handlade. Det är så jävla dåligt väder så man blir ju helt deprimerad. Typ 9 grader, orkan och spöregn. Men ni har det bra ni, har hört att det är typ 30 grader.

Jag sa det idag, så himla typiskt att vi kommer till Australien under deras sämsta sommar på typ 100 år och så är vi ifrån Sverige under bästa sommaren på typ 100 år. 

Orka livet.

Sitter och gör lite skolarbete nu i alla fall. Sen ska jag äta kyckling. Köpte en hel grillad på affären. Gott. Imorgon är jag ledig för det är drottningens födelsedag. Gött.

Kommentarer
Postat av: ingela

Regn och regn och åska har vi så ingen idé att längta till sverige

2011-06-12 @ 20:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0