- Onsdag 8 juni 2011

Igår klarade vi oss lite bättre med det här med dyngsrytmen. Mattias somnade typ 6 och jag somnade klockan 7. Sen vaknade Mattias klockan 1 och tittade på nån konferens med Nintendo eller vad det var men jag somnade om och sov gött tills jag skulle upp på skolan. Sov alltså cirka 11 timmar. Dock är jag skittrött nu också, alltså fortfarande jet lag. Minns att det var så här i en vecka första gången jag åkte hit. Blev supertrörr runt 5 sen kunde jag inte hålla ögonen öppna. 

Annars då, jo jag har fått tandvärk. Är inte det fett typiskt att få hål i tänderna när man är här? Kan tänka mig att en koll kostar cirka en halv miljon kanske.

Sen har jag lite problem med att bestämma mig med skolor och sånt. Att fortsätta på CATC är ju helt uteslutet nu på grund av att utbildningen jag skulle gå till hösten är intsälld och nästa kommer att börja i februari och jag får nog inte vänta så länge för visumet. Men jag funderar ju på examen och då kommer jag stanna här två år till. Men då är jag sugen på att flytta till Melbourne men det skulle ju bli jäkligt jobbigt. Dessutom är det ju kanske roligare för alla som vill komma och hälsa på att se Sydney. Annars är jag sugen på New York men då får jag gå 3 år istället för 2. Sista alternativet är väl Stockholm men då blir det också 3 år.

Funderingar, funderingar. Lutar dock åt 2 år till i Sydney, kanske lättsammast så.

Förresten så har jag kommit på att jag inte har nån cam nu när jag bytt dator med mamma, det betyder att det inte kommer vara i närheten av lika mycket bilder här eftersom jag är för lat för att koppla in kameran.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vi hälsar på dig vart du än flyttar :)det spelar ingen roll.

2011-06-08 @ 10:46:32
Postat av: Lisa

Flytta till stockholm, för då kommer jag och hälsar på ofta!

2011-06-09 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0