- Jazzfestival i Darling harbour

Idag gick jag och Mattias ner till Darling harbour och skulle titta när 1000 saxofonister skulle slå guiness rekord. En av mina klasskompisar var med och spelade och hon sa att det började klockan 11 så vi var där kvart över och hörde precis de sista noterna innan alla drog. En kvart? Ja jag vet inte vad som hände. Men de såg inte ut att vara 1000 stycken så det kanske inte blev nåt rekord. Jädrigt många var det i alla fall.

Så tog jag med kameran och allt men så klart så var batteriet slut. Tog lite bilder med mobilen i alla fall som jag kan lägga upp när jag hittar sladden. 

Sen fikade lite på Starbucks innan vi gick och handlade och sedan hem. Ikväll ska Mattias jobba så jag får lite tjejtid. Ska försöka göra lite läxor annars blir det nog Gossip girl och Hellcats och lite ansiktsmask. Girl time. 



Ni får nöja er med en google-bild från förra årets jazzfestival i Darling harbour istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0