- Ingenting särskilt

Jag och Mattias gick till Broadway idag och köpte en pärm och plastfickor till mina skolpapper. Så nu har jag suttit nå timmar och rensat och sorterat så nu är det ordning på allt! Feting pärm blev det, undrar hur jag ska få med mig allt hem. Måste typ skicka det med båt.

Så när vi lunkade i lugn och ro på gatan så kände jag plötsligt nåt vina förbi ungefär 5 cm från mitt ansikte och sedan hördes ett SMACK, så kollade jag ner och då hade en fågel jävel skitit precis när vi gick förbi. Det landade typ 2 milimeter från min fot. Lyckligtvis fick jag bara lite stänk på skon. Och fågeln satt i sitt träd och såg nöjd ut. 

Nu ska jag läsa lite tidning och kolla på Sex and the city innan jag måste göra några skoluppgifter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0