- Godmorgon

Ja igår somnade jag klockan 6 och Mattias klockan 7. Detta ledde till att vi vaknade klockan hav 5 imorse. Nu är klockan 6 och vi käkar frukost och kollar på Californiacation. Egentligen brukar jag kliva upp klockan 7.

Idag ska jag kanske följa med Vanina och Rossann till Billy Blue och kolla läget. Kanske lika bra eftersom att dom ändå ska dit men jag vet inte om jag orkar med det idag. Får se hur det blir.

Inatt drömde jag att Ingela gifte sig också. Det var massa saker som hände runt om men det jag minns mest var att alla satt på en trappa och skulle ta bröllopsfoto men jag fick inte vara med för min klänning hade inte kommit. Så hade Ingela en asfin bröllopsklänning men när hon ställde sig upp förvandlades den till värsta korta lila grejen och svarta byxor till det, såg ut som taget ur ett Star Trek avsnitt.

Kommentarer
Postat av: ingela

Jag lovar att du får vara med på kort,även om du skulle vara naken.sen undrar jag bara vart fläsket fick plats i lilla svarta grejen;-) kram

2011-06-09 @ 00:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0