- Gårdagens missöde

Igår när jag skulle ta ut en ny spruta hur kylen så kände jag nåt som kröp på mitt ben. Det är inget ovanligt eftersom att jag alltid tror att nåt kryper på mig varje gång nåt litet förlångt benhår fladdrar i vinden. Jag bara kliade lite och skulle fortsätta med sprutan men då kände jag att jag nuddade något, så kollar jag på golvet och där ligger en jävla kackerlacka i dödsspasmer. Jag hade nämligen mosat han en aning där han klättrade på min intet ont anande fotknöl.

Sen började jag nästan grina så fick Mattias ta bort den och jag sprutade ner foten med småkrypsdödande sprej. Efter det hoppade jag i sängen med täcket runt mig utan en endaste öppning. Kan ju säga att nu vill jag hem. Gamla goda Sverige där småmygg är värsta problemet. Dock har jag hört att det kommer bli invation av mygg i Jämtland.

En sån här var det

Inte. 
Det var en sån här. 

Tur det. Men inte så trevligt ändå vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0