- Försov mig idag

Jaha, vad gör jag hemma den här tiden då? Ja, jag gick inte på skolan idag. Men det var faktiskt inte meningen för jag vaknade halv 10 och då var det liksom ingen mening. Har typ aldrig försovit mig förut. Det var nog lugnt ändå, jag har ändå suttit och pluggat sen jag vaknade så lite duktig är jag ju.

Men i alla fall så fick jag ett mail från Billy Blue, alltså skolan jag måste byta till om jag ska stanna här i Australien, och dom sa att det bara är om man har pluggat grafisk design som man kan hoppa in på andra året. Går man inrednings design så måste man gå på intervju och dom måste gå igenom om man får tillgodoräkna kurserna och så vidare. Så man kanske får hoppa in på andra året men det är som sagt inte säkert. ALLTSÅ PRECIS SOM I USA. Jag blir galeeeen. Då spelar det ju egentligen ingen roll vad jag gör.

Det enda hoppet jag har kvar nu är en sista möjlighet till svar från en skola i usa, blir det inget där så måste jag sluta leta efter svar och bara ta ett beslut helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du kanske vet beslutet redan,om du struntar i alla saker vid sidan om. Om du bara snabbt svarar på frågan: vart vill jag fortsätta plugga? sedan hjälper jag dig såklart att få ordning och svar på alla saker vid sidan om ;)

2011-06-20 @ 07:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0