- En sak till jag skulle säga

Idag bestämde jag mig för att ladda ner CAD till min dator, hade inte det eftersom att jag bytt dator med mamma, men det tog 2 timmar för segot att ladda ner't. Så jag var tvungen att stanna på skolan i 45 minuter för att få det gjort. 

Sen åkte jag i alla fall hem och sedan dess har jag faktiskt pluggat. Vi ska renovera ett Eco Resort Hotel så jag byggde hela skalet i CAD och sedan sökte jag efter ekologiska leverantörer och möbler i Queensland (det är där hotellet ligger) (alltså vi ska inte renovera det på riktigt). Så hittade jag PRECIS en leverantör och dessutom en säng som jag tänkt mig, vilket nästan aldrig händer. Så nu blir det här projektet lite av himmelriket. 

Ja och så kom jag på en sak som jag skulle berätta för länge sen. 
Det var när vi precis hade kommit tillbaka efter snabbvisiten hem och vi stod på flygplatsen i taxikön och väntade på en taxi. 
En man före oss gick till sin taxi och skulle lägga i väskan i bagaget som chauffören öppnat. Men då börjar plötsligt luckan att åka ner och mannen har händerna full med väskor så han kan inte hindra luckan från att stängas. Istället springer chauffören dit och ska göra detta men han hinner inte, så luckan stängs igen helt med en jädra smäll och EMLLAN SITTER TAXIGUBBENS TUMME. Helt sjukt. Och den andra visste inte var i taxin man öppnade luckan och taxigubben såg ut att hålla på att börja grina och det var ingen som gjorde nåt. Men tillsist vinkade han dit en annan taxichaufför som kunde öppna luckan. 

Undrar hur det gick med tummen, den måste ju ha varit helt platt. Och jag såg liksom hela händelsen så jag fick typ panik för att det inte var nån som hjälpte han. 


Inte samma taxiförare, men dom ser faktiskt nästan likadana ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0