- Dagens skola

Idag började vi med kontors desingen och vi fick en ny lärare som heter Kim. Hon verkar vara superbra så det känns ju skönt det i alla fall. Vi kommer också ha henne på torsdagar.

Imorgon har vi dock Julia som jag hatar. Men det enda som är bra är att hon är rätt slapp och vimsig så då kan man ta det lite lugnt på tisdagar eftersom att dom andra dagarna är riktigt stressiga.

På fredag kommer vi få ännu en ny lärare så jag hoppas att hon är bra också.

Sen kom rektorn och snackade med mig idag. Hon sa att advanced diploma som jag skulle gå nästa år, som alltså börjar i oktober inte kommer att bli av. Istället kommer nästa sån klass börja i februari. Jag har ju funderat på att gå examen istället så då måste man ändå byta skola så det gjorde inte mig så mycket. Dock är det två år.
Måste fundera på det där lite. Kanske ska kolla nån annan skola också ifall det finns nåt annat lockande alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0